dinsdag 5 april 2011

weer wat berichtjes...






Ik sliep één van de eerste en mijn buur vertelde dat ik wat snurkte,maar ik sliep heel goed op mijn luchtmatras.(Xander) Tijdens het joggen liepen we op blote voeten en ik voelde dat wel op de stenen speelplaats ,maar heb toch volgehouden.(Andreas)


Tijdens het trampolinespringen,lukt het al met volldedige ronddraai.(Clément) Vanmorgen at ik 3lekkere boterhammetjes met choco.(Arthur) Vanmorgen was het sterrenslag en ik verdiende tien sterretjes.(Axelle) Ik was bijna gewonnen van Jason met de badminton.(Elian) Ik ben nu voor vieruurtje een appel aan het smullen (Lisette) Ik speel een gezelschapsspel met Arne, Axelle en Arthur.Ik hoop dat ik win.(Jasmine)

Ik zat bij Renee en Lisette om te aperitieven. Mmmm chipjes en fruitsap.(Amber)

Tijdens de keuzeactivieit koos ik voor denksport en estafette. Er waren er ook die rope skipping kozen.(Arne)

Ik at tijdens de barbecue een worst en kippeboutjemet veel groentjes en aardappelen.(Laurens)

t' Waren leuke gezelschapsspelletjes. Ik speelde iets van disney met Jasmine en Daphné.(Manon)

Nu beginnen sommigen te geeuwen,...dus; pijama aan, tanden poetsen, dagboekje aanvullen, knikkers in de sok , nog een verhaaltje en slaapwel !!!!!!!

Jammer dat het al de laatste nacht is (Nelle)

Tot morgen, mama's en papa's !!

't was supertof.

4 de klassers

3 opmerkingen:

Inge Huys zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Inge Huys zei

Dag Amber, dag 4-deklassers, dag juf Els,
Wat fijn dat jullie ons al wat laten meegenieten van jullie logeerpartij! Het ziet er mega-leuk uit bij jullie! Jullie zullen vast heel wat te vertellen hebben als jullie thuis komen. Nog veel sport- en logeerplezier!
Groetjes en een kus voor Amber van mama, papa en Jasper

W&R zei

Dag Amber, dag allemaal,
We hebben meegenoten van de reportage. Het ziet er alles best leuk uit. Geniet verder, een dikke knuffel van oma en opa