maandag 4 april 2011

sportberichtjes!!



De dassen verloren hun staart tijdens het dassengevecht in de judozaal!.(Akira) Ik vond het leuk met de parachutes en de snelle mopjes. (Edith) 't Was superleuk tijdens het tussen-twee-vurentornooi, ook wel moeilijk maar we zijn gewonnen en krijgen de wisselbeker.(Sharon) Na de middag hebben we onze klas vol matrassen gelegd en ik vond dat heel leuk !Ik lig dicht bij Chiel-Jan.(Jason)


Het zwemmen was de max, vrij zwemmen in het zwembad voor ons alleen.(Yoshi) De croque-monsieurtjes waren superlekker en ik at er 4!(Nelle) De sportquiz was leuk, met moeilijke vraagjes en doe-opdrachten die leuk waren en tof verdeelde groepjes ; van elke klas 2(Renéé) Nu maken we ons klaar en ik heb al mijn tanden gepoetst.Ik vind het leuk !!I(Daphné) Ik lig hier met mijn knuffel te wachten tof juf vertelt uit het boek van Géronimo Stilton.(Louise) Sllaaaapwel allemaal !!!!! grtjs, 4de klas

Geen opmerkingen: